Saturday 13 October 2012

I'm sorry


18 july 2012 - 24 september 2012, tarikh permulaan dan mengakiran hubungan kita.

maafkan kerana saya selalu sakitkan hati awak, maafkan kerana saya tak selalu layan awak, maafkan kerana saya selalu buat awak sakit hati,

saya bahagia bersama awak selama 2bulan, awak selalu happykan saya, selalu ambil berat pasal saya, dan sayang saya, tapi saya, yang tak pandai hargai apa yang awak dah lakukan untuk saya,
saya memang patut bersendirian, tiada pasangan, kerana saya tak pandai hargai & menjaga hati dan perasaan orang, saya tahu saya banyak buat silap, saya memang tak layak untuk awak, dan saya harap awak jumpa lelaki yang lebih baik dari saya, yang selalu jaga awak, sayang awak, happykan awak,  ingat walaupun kita dah takda apa apa, tapi saya selalu perhatikan awak dari jauh untuk pastikan keadaan awak baik-2 sahaja.
Thanks for loving me, and I'm sorry for always being there, i'm sorry that i even care, i'm sorry and i hope you understand.

Take care, Assalamualaikum.
 
Design By www.faqihahhusni.com. Edited by Mohd Shukri