Wednesday 24 October 2012

True

 Assalamualaikum 


23 August 1996 


Suka berlawak, mudah tertawan kepadanya, sopan santun dan caring terhadap org lain, berani dan tidak tahu takut, orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan, pandai pujuk org lain, terlalu pemurah & bersikap ego, nilai harga diri yg sangat tinggi. dahagakan pujian, semangat juang yg luar biasa, cepat marah & mudah mengamuk, mudah marah apabila cakapnya dilawan, sangat cemburu, daya pemerhatian yg tajam & teliti, cepat berfikir, fikiran yg berdikari, suka memimpin & dipimpin, sifat suka berangan, berbakat dlm seni lukis,hiburan & silat, sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk, cepat apabila ditimpa penyakit, belajar utk relax, sikap kelam kabut, romantik , pengasih, penyayang, suka mencari kawan.

benda ni saya dpt dri orang, dia post kat page saya, saya suruh ibu saya baca, dia asyik cakap "hah betol tu" haha, bila saya baca balik, dan fikirkan apa yang saya selalu buat sebelum ni, terasa benda ni betol,bagi orang mungkin ada yang betol ada yang tak juga, tapi bagi saya sangat betol,bukan untuk saya je sorang, untuk awak semua pun mesti ada mcm ni, try lah cari kat mana mana :3 okay itu je, Assalamualaikum terima kasih kerana membaca.

No comments:

Post a Comment

 
Design By www.faqihahhusni.com. Edited by Mohd Shukri